Boys Boys Boys

De är den enda låten som finns på min spelningslista just nu! Emma har till och med brännt en skiva som heter

we like boys in cars. Perfekt för damen, fröken och gumman!

Har varit en lång dag idag känns de som, först hade vi svenska B och syo-information. Sen var de ett antal timmar rast som stod på schemat, jag åkte därför iväg till cissi för att räkna matte. Efter det åkte ja hem åt mat och sen hämtade jag Katrin, vi skulle till skolan och ha ännu en lektion. När ja kom hem var jag så duktig och satte mig med skolarbeten.

Jag har gått och stört mig på vår otroligt fula trapp ett bra tag nu, så jag tog tag i den gröna plastmattan (som den är inklädd i) och drog. Så nu har vi att göra ja och mamma, marcus kom precis hit med några vertyg vi behöver. Ah vi får se hur länge ja tycker de e roligt, men eftersom de va ja som kom på detta blir ja nog tvungen att fullfölja projektet. hehe.

Imorgon ska vi till Karlstad med skolan, se på teater, hoppas det blir kul. På kvällen är de bugg som gäller för mig och Emma. Sen är det ju även torsdag, vilket betyder att S kommer hem.

Ne nu är nog snart tackogratängen ja och mamma gjorde förut klar, så får gå ner å njuta till den och sen är de bara att hugga in med mitt trapp-projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0