Pretty Boy

fredag
När jag kom hem från skolan ringde Micke, han tyckte jag skulle följa med han, mikke och en till (minns inte hans namn) ut och springa. Efter många om och män snörade jag på mig träningsskorna och micke kom och hämtade mig. Ja var helt slut efter bara några meter, springa är inte min grej, Ursch, finns roligare sätt att träna på då!! Dagen fortsatte tillsammans med Emma, de blev som valigt en repa på byn. fast inte i katrins bil utan i emmas pärla ; )


Lördag
Körde hem Simon på förmiddagen, sen hem igen, minns inte riktigt vad jag gjorde då (?) Åkte ut till simon igen vid tre tiden, runt sju tiden var det inbokat för att spela tv-spel för tveta killarna. Kvällen avslutades med pizza.

söndag
Åkte hem vid 12- tiden tror ja, hade verkligen ingenting att göra när ja kom hem. Då tog malin fram slipmaskinen och började slipa trappen, var riktigt roligt faktiskt, fast jobbigt! Satt i trappen och slet till fem, då ja hoppade in i duschen. Efter det kom simon hit innan han skulle vidare till skolan. Ja brännde en skiva till honom så han skulle ha något att lyssna på hela vägen, jag tyckte i alla fall att den var en bra skiva, men sen vad han tyckte är en annan fråga. Men ja tror han blev nöjd ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0