Något måste man göra på dagarna.



Var iväg till skolan och fick tillbaka de vi gjort i filosofin, städade ur våra skåp och lämnade in nycklarna. Nu kommer jag nog inte vistas i skolans lokaren förrän fredag 12 Juni. Känns vemodigt samtidigt som det är otroligt skönt. 

Efter detta åkte jag hem och valde ut 102 kort som jag och emma sedan åkte till mannefoto och beställde, så jag ska hämta ut dom på fredag. Jag håller nämligen på med scrapbooking, har ju ingenting att göra nu på dagarna, så det är en perfekt sysselsättning! Ni som känner mig vet att jag älskar att pyssla och har länge gjort kort mm så det är inte bara för att jag inte har något att göra på dagarna ;)

Ne nu ska ja ta mig en koll på bilddagboken och sedan pyssla lite mer innan älskligen kommer.Fast nu slog de mig att det vore inte fel å ta några cider och börja fira!! :) Aja, vi får se vad de blir!

Kommentarer
Postat av: Karin Örnvald

Hej!

på tisdag den 9;e juni ska vi till Tuppen. De som jobbar där vill gärna att vi ska säga till dem innan vad vi vill ha. så det vore bra om du kunde kolla in deras meny på http://www.galnatuppen.nu/meny.htm och sedan mejla mig vad du vill ha så meddelar jag tuppen :D

// Karin Örnvald

2009-06-04 @ 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0