10 MAJ. GRATTIS MALIN

Det är inte lika speciellt när man fyller år längre. När man var liten räknade man ner flera veckor innan den stora dagen och man började fundera på vad man önskade sig. Men nu är de inte lika spännande att fylla år. Jag får oftast pengar eller någonting man kommit på att man skulle vilja ha, som idag, jag fick en kamera av mamma, som jag var med och valde ut själv. Men ja kommer nog ha lika mycket andvändning för kameran nu, som ja skulle haft om ja inte visste om att ja skulle få en. Att få hallontårta och pengar är ju inte så dummt det heller, pengar behövs alltid och hallontårta är gott.

Att fylla 19 känns dock ganska onödigt, det är väll ingen skillnad på att vara 18 och på att vara 19, förutom att det är 1 år närmare 20 då. Eller?

Ne nu ska ja gå ner och ta mej en dusch, sen njuta av min födelsedag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0