5011

För två veckor sedan såg jag ett slut på skolan och högen men läxor och kände att detta går, jag kommer klara det! Men senast i dag fick ja två innlämningsuppgifter till att göra, en i filosofin och en i UF. Det bara regnar mer och mer saker över mig just nu, fick även alla anmälningrna till balen, så nu är det dags att sätta igång med bordsplaceringen. Men det tror jag kommer bli roligt, jag och emma har redan börjat spana på hur det skulle kunna se ut, så just det gör mig inte ett dugg känner jag nu, kommer nog bli ganska svårt men :) Dock är det 5011 saker kvar jag måste ta mig an och fixa, på loppet inom knappt tre veckor! Fokus just nu ligger på Matte C provet ja har på fredag och projektrapporten som ska rättas för andra gången.

Ne nu ska ja sätta i gång med det, mamma kommer hem runt 6 efter att ha sprungit runt och handlad på Ullared i två dagar. Så då blir det att kolla in vad hon hittat för roligt! :)

SKÖT OM DEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0