Häppinezz

wow!! Nu är det inte många minuters pluggning kvar i gymnasiets värld för min del. Skrev mitt sista prov, inte för att det gick så speciellt lysande då men, nu är det i alla fall gjort! Jag fick även reda på att Jag klarade det Nationella Matte C provet och får därmed G i Matte C. Så otroligt skönt!!  Talet vi skulle hålla idag flyttade Gunilla till på torsdag, men jag har redan skrivit det, så de känns inte värre ansträngande. Imorgon ska hemtentan i filosofi in, jag har börjat på den och är snart klar.

Alltså ja kan inte beskriva hur det känns, har gjort precis allt man ska göra för att ta studenten från att ha gått tre år på Sammhälsvetenskapliga linjen med inriktning Ekonomi. Häftigt! :) 

Nu kan man börja ladda inför vecka 23 och 24, som enbart kommer bestå av att prova bal och studentklänningarna, stolthet, njutning och alkohol!! Ja gillert, som Simon skulle sagt! ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0