I skolan fast jag inte har några lektioner

Igår målade jag från de att jag kom hem tills det att jag la mig för att sova. Målade om ramar, en byrå och målade på väggen upp i trappen. Börjar inte skolan förrän halv tre idag, men jag och emma är här i alla fall. Var nämligen iväg till socialkontoret idag och hämtade mitt sommarchema och fick lite info, sen hämtade vi upp Elin och åkte till sjukhuset i några ärenden. Efter det blev det presentköpning till madde. Sen kom Elin på att det var tacos på skolan idag, så vi åkte hit för att äta och har inte kommit här i från än. Vi funderar på att leta reda på britt och fråga om vi bara ska få reda på betygen för då kan vi lika gärna på det nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0