Inte en droppe alkohol.

Sista dagen på långehelgen är redan här, det har gått jätte fort, men det kasnke beror på att jag har gjort så mycket roligt och inte pluggat en enda minut.

I torsdags gjorde vi bordsplaceringen till balen och det var inte helt lätt, alla kan inte få som de vill. Efter det blev det tveta och på fredag åkte jag, emma, katrin och sofi iväg för att kolla på susanna,  för hon hade nämligen bal nu. Mycket tidigare än Säffle. Hon var verkligen jätte fin, dock regnade det ju. Det får det abolut inte göra 13 Juni!!

Igår tillbringade jag hela dagen tillsammans med Simon, Älskar`t !! Sov i hans stuga och åkte därifrån vid ett idag. Har inte gjort alls mycket sen ja kom dit, men ja måste sätta mig och läsa på provet vi har imorgon och även tänka igenom vad ja ska säga på min redovisning. Imorogn får jag göra klart filosofi inlämningen. Sen jävlar är det slut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0