konsten att älska

Allt skolarbete klart och inlämnat, hoppas allt bli godkänt bara!! 

Efter balmötet imorse satte jag, Emma och Isabelle oss och ordnade det som inte stämde med bordsplaceringen, var något par vi hade glömmt och något vi hade tagit med två gånger. Så nu är alla nöjda och glada, till och med vår nya bästis ;) Nu ska vi bara vänta in kartan över borden, så vi kan placera ut alla bord! :)

När vi skulle ha ekonomi kom Karin in och frågade om vi ekonomer inte ville komma in till samhällsamhäll och äta tårta som hon hade bakat. Gunilla kunde inte tacka nej, så det blev chokladtårta. mummsigt värre. Tack Karin :)

När jag kommer hem har jag absolut inga läxor alls att göra. Då börjar man undra vad man ska göra istället, när man väl är ledig har man inget man absolut känner för att göra. Därför kommer min dag bli väldingt lugn, ska nog måla lite i hallen eller fortsätta med trappen som har haft ett rejält uppehåll.

Hade gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0