Tänk hur mycket saker man hittar på när man har något tråkigt man måste göra!

Är vi verkligen så dåliga eller är skoltrött en acceptabel ursäkt?

Vi gjorde typ 8 % av allt vi skulle göra, vi hade ju en massa annat för oss. Var på klassfotollen, Maja var så duktig så! Men Emmas andra kusin Oskar, stod mest och kollade på på planen, ansträngde sig inte de minsta (undra vem han är kusin med? ) Aja, sen blev Emma akut sugen på nötter, så vi fick åka iväg och köpa de och jag fick även med mej en Chips påse hem, helt onödigt! Sen var det ju vissa andra saker vi var tvugna att kolla upp också. Men ja skriver inte vad det är, för det är sånna saker ja tror de bara är jag och Emma som lägger ner tid och ork på, ja vi har våra intressen :P

Ne vi lovade oss själva att jobba flitigt på lektionerna imorgon, så vi i alla fall kan knapa ihop ett G på de sista provet vi någonsin kommer att ha men vår älskade lärare Gunilla Skoglund. Ja hon är faktiskt en av de bästa lärare jag har haft!

Nu blir de sängen för min del och vem vet, kanske även Ekonomiboken får följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0